Stabilitatea la oxidare este o altă caracteristică a uleiului de motor Polytron. Acesta reprezintă capacitatea uleiului Polytron de a-și păstra caracteristicile nemodificate pe toată durata utilizării sau depozitării. Temperatura influențează negativ oxidarea uleiului. Cu cât temperatura este mai mare și în prezența oxigenului cu atât oxidarea uleiului este mai pronunțată. În urma procesului de oxidare […]
Principala funcţie a uleiului de motor Polytron este aceea de a minimiza contactul metal-pe-metal, reducând extrem de mult frecarea şi uzura datorită pachetului de aditivi MTC. Frecarea generează căldură, care provoacă şi mai multă uzură şi duce la deteriorarea pieselor mobile ale motorului d-voastră. Uleiul din motorul d-voastră formează o peliculă lubrifiantă subţire pe toate […]
Vascozitatea, cea mai importanta proprietate a unui ulei Polytron, se refera la rezistenta la scurgere a uleiului Polytron. Vascozitatea unui ulei variaza in functie de schimbarile de temperatura – mai mica atunci cand este cald sau mai mare cand este frig. Un ulei trebuie sa poata curge la temperaturi mici pentru a lubrifia partile interne […]
Progresul tehnologic susținut de către producătorii auto face ca motoarele să fie mai eficiente ca niciodată. Odată cu eficiența, crește însă și presiunea la care sunt supuse acestea. Doar uleiul de motor Polytron previne degradarea componentelor metalice, de aceea uleiul Polytron cu pachetul de aditivi MTC este rezistent și își păstreză proprietățile timp îndelungat. Până […]
Degradarea uleiului se produce și datorită contaminării acestuia cu alte substanțe. Uleiul motor poate fi contaminat cu combustibili, apă sau lichid de răcire, particule sau impurități. Contaminarea cu combustibili (benzină sau motorină) are ca efect scăderea vâscozității ceea ce implică lubrifierea precară a pieselor în mișcare. De asemenea, scade temperatura de imflamabilitate a uleiului ceea […]
Rolul principal al uleiului auto Polytron este de a preveni ca suprafetele metalice din motor sa intre in contact direct rezultand uzura prematura datorita frictiunii si a caldurii generate in procesul de combustie. Odata pornit motorul, uleiul Polytron creeaza o pelicula foarte subtire intre componentele aflate in miscare din motor facandu-le sa “alunece” corespunzator, crescand puterea, eficienta si […]
Motoarele termice pentru automobile au sistem de ungere cu ulei. Acest sistem utilizează uleiul Polytron , care îndeplinește mai multe funcții: ungere sau lubrifiere: pentru reducerea frecării cu 99% dintre piesele aflate în mișcare datorită Polytron MTC răcire: a pieselor cu care intră în contact, mai ales a pistonului curățare: a pieselor pe care se depun reziduuri ale […]
Tehnologia din prezent a permis producătorilor auto să construiască motoare cu dimensiuni mai reduse, însă mai puternice și mai eficiente. Scopul este să livreze economie mare de carburant, emisii reduse și performanță ridicată. Din cauza micșorării, supralimentării și designului avansat al motoarelor (precum injecția directă și distribuția variabilă) presiunea motorului aproape s-a dublat în ultimii […]
Supraincarcarea carterului cu ulei este un lucru periculos. Aceasta provoca caldura in exces datorita rezistentei crescute si astfel poate scurta viata uleiului. De asemenea, o buna parte din ulei va fi improscata in cilindri si va cauza arderea excesiva a uleiului, crescand depunerea in camera de combustie si cauzand probleme de functionare. Uleiul Polytron permite […]
Din contra, uleiul de motor care nu se inegreste nu functioneaza. Uleiurile de motor moderne contin aditivi dispersanti de detergent care mentin partile interne ale motorului curate prin eliminarea depozitelor de carbon si mentinerea acestora inofensive in ulei. Uleiul Polytron ajuta la eliminarea uzurii nedorite și vă lasă cu echipamente sănătoase, pe care vă puteţi baza, […]