Gama exclusivă de uleiuri de motor și tratamente Polytron este concepută pentru a reduce la minim frecarea, căldura și uzura într-o largă varietate de aplicaţii, asigurând protecţia superioară a mașinilor și creșterea fiabilităţii echipamentelor.

Tratament pentru motor

Curăţă, lubrifiază și protejează
  • Conceput pentru motoare cu combustie internă, inclusiv în doi timpi
  • Reduce frecarea și uzura - optimizează performanţa motorului
  • Compatibil cu toate uleiurile minerale și sintetice
  • Nu duce la pierderea garanţiei - susţinut de asigurarea de răspundere civilă a produselor noastre
  • Complet pe bază de petrol
  • Nu conţine substanţe solide, Teflon™ sau alte elemente corozive
  • Formulat pentru a preveni coroziunea
Polytron pentru tratarea motoarelor este un produs unic pentru tratarea metalelor, 100% pur pe bază de petrol, care este compatibil cu toate uleiurile minerale și sintetice. Este conceput special pentru utilizare în toate motoarele Diesel, pe benzină și gaz petrolier lichefiat (GPL). Polytron conţine antioxidanţi care măresc toleranţa uleiului de motor la temperaturi de funcţionare ridicate. Aceasta are ca rezultat o lubrifiere sporită pe o perioadă mai lungă de timp. Produsul este necoroziv și este compatibil cu toate metalele și etanșările motorului. Deoarece Polytron nu conţine lubrifianţi solizi, acesta nu produce nămolul specific altor produse. Polytron ajută la întreruperea ciclului de căldură cauzată de frecare. Frecarea constantă poate provoca în cele din urmă defectarea motorului. Pe măsură ce temperatura uleiului de motor crește, acesta devine mai subţire și curge departe de sursa de căldură. Polytron este conceput pentru a asigura un strat de protecţie pe toate suprafeţele metalice din interiorul motorului. Acest strat protector asigură o protecţie constantă în special în timpul pornirilor la rece, atunci când uleiul de motor s-a depus la partea inferioară a băii.
  • Un motor mai silenţios și cu funcţionare mai lină, cu un răspuns mai ușor și mai rapid al acceleraţiei
  • O creștere a turaţiei la partea superioară
  • Scădere mai redusă a vitezei în timp ce urcaţi un deal, necesitând mai puţine schimbări ale treptelor de viteză
  • Pornire mai uşoară în sezonul rece, reducând uzura motoarelor
  • Eliberarea segmenţilor de piston care sunt îngheţaţi sau murdari de la reziduurile de hidrocarburi
  • Reducerea consumului de ulei
  • Contaminare mai redusă a uleiului şi protecţie sporită a uleiului, având ca rezultat reducerea duratelor de nefuncţionare
  • Maximizarea compresiei și puterii, remarcată în special în timpul remorcării sau urcării unui deal
  • Îmbunătăţirea eficienţei combustibilului
  • Reducerea reziduurilor de hidrocarburi, care permite o mișcare mai lină a pistoanelor
  • Reducere semnificativă a: fumului negru și alb, particulelor în suspensie în aer, noxe și alte gaze cu efect de seră
  • Polytron nu va repara uzura pre-existentă, dar ar putea ajuta la prelungirea duratei de viață a motorului
  • Atunci când utilizaţi Polytron pentru prima dată la mașini mai vechi sau utilaje cu o istorie a funcţionării necunoscută, este important să urmaţi instrucţiunile de "tratament iniţial" de pe eticheta produselor.
  • La efectuarea analizei uleiului, primele câteva probe după adăugarea Polytron pot prezenta valori ridicate. Acest fenomen este normal și se petrece ca urmare a acţiunii de curăţare a produsului. Analiza uleiului efectuată în continuare va indica reduceri substanţiale ale valorilor particulelor.
  • În timp ce Polytron poate fi adăugat la ulei în orice stare, abilităţile sale vor fi sporite atunci când este adăugat la ulei proaspăt, curat.
  • Trebuie să aveţi grijă să nu supraîncărcaţi motorul.
  • Adaosul de Polytron poate determina creșterea turaţiei de mers în gol, ca urmare a reducerii frecării. Reajustaţi turaţia de mers în gol la setarea recomandată de producătorul echipamentelor.
  • Turbo-încărcătoare - Polytron va reduce frecarea si căldura aferente turbo-încărcătoarelor și va preveni acumularea de carbon.
  • Polytron nu este un remediu universal pentru problemele mecanice. În unele cazuri, efectele de curăţare ale produsului Polytron pot expune probleme pre-existente, de exemplu etanșări sau garnituri deteriorate.
  • Polytron pentru tratarea motoarelor este compatibil cu orice tip de componente metalice și etanșări.

Tratament iniţial

  • Adăugaţi Polytron în proporţie de 10% din volumul băii, folosind uleiul existent. Rulaţi motorul aproximativ 1.200 km sau 8 ore înainte de efectuarea unui schimb de ulei și înlocuirea filtrului de ulei.

Tratamente ulterioare

  • Adăugaţi Polytron în proporţie de 10% din volumul băii, la fiecare schimb de ulei efectuat conform recomandărilor producătorului motorului.

Uleiuri de motor sintetice

Interval de schimb ulei 50.000 km
  • Stabilitate foarte mare la oxidare - protejează motorul de îngroșarea uleiului, temperaturi ridicate, depuneri de nămol și lacuri
  • Amelioratorul de indice de vîscozitate cu stabilitate mecanică din uleiurile fully sintetice multigrad protejează împotriva scăderii vîscozităţii în regimurile de lucru severe
  • Agenţii de curăţare-dispersanţi eficienţi menţin componentele motorului curate
  • Îmbunătăţirea consumului de carburant înseamnă o eficienţă mai ridicată a benzinei și motorinei
  • Agenţii anti-uzură, cum ar fi Polytron MTC elimină uzura lobilor camelor și a altor piese extrem de solicitate
Uleiurile de motor fully sintetice Polytron SAE 5W-30, 5W-40, 10W-40 şi 15W-40 sunt uleiuri de înaltă performanţă, concepute pentru a satisface cerinţele de garanţie cele mai recente ale producătorilor de automobile. Uleiurile de motor Polytron sunt formulate special pentru a răspunde cerinţelor motoarelor cu capacitate cilindrică mică şi turaţie ridicată, cu consum eficient de combustibil, ale automobilelor autohtone și străine de astăzi. Aceste motoare au temperaturi de funcţionare mai ridicate și necesită un ulei de motor care asigură protecţie maximă împotriva deteriorării ca urmare a scăderii vîscozităţii, cât și din cauze termice. Datorită Polytron MTC, care este inclus în pachetul de aditiviintervalele de schimbare a uleiului se pot prelungi până la 50.000 km sau mai mult la automobilele care sunt încă în stare de funcţionare bună. Uleiurile Polytron sunt amestec 100% sintetic de uleiuri de bază de cea mai înaltă calitate și aditivi speciali care conţin Polytron MTC, produs ce protejează împotriva oxidării la temperaturi ridicate, uzurii și deteriorării ca urmare a scăderii vîscozităţii. Acestea sunt întărite cu agenţi de curăţare-dispersanţi și inhibitori de rugină şi coroziune, pentru a păstra motoarele extrem de curate și fără nămol, lacuri şi rugină. Polytron MTC asigură o reducere considerabilă a frecării interne între piesele în mișcare ale motorului, ceea ce poate însemna o eficienţă îmbunătăţită a combustibilului, în plus faţă de eliminarea uzurii, comparativ cu alte produse cu același grad de vîscozitate.
  • Sunt recomandate pentru motoarele de înaltă performanţă autohtone și străine
  • Recomandate în special pentru motoare mici, de mare turaţie, inclusiv cele cu turbocompresor
  • Recomandate pentru autoturisme, autocamionete ușoare, motociclete și alte motoare pe benzină și motorină
  • Însoţite de Certificat de Conformitate RAR-OCP nr.4129
  • Depășesc clasificările ILSAC GF-5, API SN/SN-RC, SM/CF, CJ-4/SM și ACEA A5/B5, ACEA A3/B4, C3, DPF
  • Îndeplinesc cerinţele VW 502 00/505 00/505 01, VW 505 00/507 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, MB 229.31/229.51, Renault RN0700/RN0710, Ford WSS-M2C-917-A, Fiat 9.55535-S2, GM-LL-A-025/B-025, Dexos2™

Uleiuri de motor semisintetice

Interval de schimb ulei 25.000 km
  • Îndeplinesc și depășesc cerinţele exigente de astăzi privind conservarea energiei
  • TBN - număr total de bază cu rezervă de alcalinitate pentru motoarele cu recircularea gazelor de evacuare (EGR)
  • Neutralizează efectiv acizii corozivi pentru a proteja lagărele și alte suprafeţe vitale ale motorului
  • Uleiurile de bază premium asigură performanţe excelente la temperaturi scăzute și o durată de serviciu foarte lungă
  • Pachetul de aditivi Polytron MTC adaugă multe alte caracteristici excelente cum ar fi eliminarea uzurii și componente ale motorului foarte curate
Uleiurile de motor semisintetice Polytron SAE 10W-40 și 15W-40 sunt un amestec de uleiuri de bază sintetice premium, și alţi aditivi selectaţi, formulate pentru a asigura performanţe excelente în toate aplicaţiile recomandate. Uleiurile de motor semisintetice Polytron conţin un agent de curăţare-dispersant eficient, care menţine motoarele cu recircularea gazelor de evacuare (EGR) foarte curate. Acestea sunt îmbogăţite suplimentar cu inhibitori de oxidare şi coroziune, şi inhibitori de spumă, pentru a proteja părţile vitale ale motorului de gripare și uzură și pentru a proteja lagărele de coroziune. Datorită Polytron MTC, care este inclus în aceste uleiuri de motor, intervalele de schimbare a uleiului pot fi prelungite până la 25.000 km sau mai mult la motoarele care sunt în stare de funcţionare destul de bună.
  • Recomandate pentru autovehicule și motociclete unde producătorii specifică API SL/CF, API CI-4/SL și ACEA A3/B3, A3/B4, E7
  • Îndeplinesc cerinţele VW 501 01/505 00, MB 229.1, Fiat 9.55535-D2
  • Însoţite de Certificat de Conformitate RAR-OCP nr.4129
  • Recomandate pentru toate motoarele Diesel cu turbocompresor și recircularea gazelor de evacuare (EGR)
  • Recomandate pentru motoare Diesel de camioane folosite în transport, construcţii și agricultură
  • Îndeplinesc cerinţele Volvo VDS-4, MB 228.31, MTU Type 2.1, Renault Truck RLD-3, Deutz DQC III-05, Mack EO-O Premium Plus, Caterpillar ECF-3/ECF-2/ECF-1a, Detroit Diesel DDC 93K218, Cummins CES 20081

Ulei pentru motociclete

  • Foarte buna stabilitate la oxidare si proprietati detergent dispersante foarte bune ceea ce asigura o curatenie si o functionare fara cusur a motoarelor la temperaturi de operare ridicate;
  • Protectie de incredere la coroziune;
  • Film de lubrifiant stabil intr-un interval larg de temperaturi si protectie buna la uzura la sarcini mari;
  • Consum scazut de combustibil si reducerea pulberilor in suspensie din gazele de esapament.
Uleiurile de motor Polytron RACING TECH 4T sunt fabricate din uleiuri de baza de inalta calitate, special selectate si hidrotratate, componente sintetice (doar pentru SAE 10W-40) si un pachet de aditivi MTC produs dupa tehnologii de ultima ora care asigura un excelent control al depozitelor pe pistoane, la temperaturi ridicate si viteze de operare mari, iar agentul antiuzura prezent in aditiv minimizeaza uzura motorului care lucreaza la viteze si sarcini variabile. Uleiurile multigrade de motor Polytron RACING TECH 4T sunt recomandate pentru lubrifierea motoarelor moderne in patru timpi pe benzina ale motocicletelor, racite cu aer sau apa, pentru care se solicita nivel de performanta al lubrifiantului API SL si JASO MA2.
  • JASO MA2
  • API SL/CF

Ulei pentru transmisii automate

  • Fluidul pentru transmisii automate UNITRAN ATF asigură protecţie superioară a transmisiilor automate la uzură și antifrecare la viteze și sarcini variate, ajută la prevenirea defecţiunilor premature
  • Stabilitate termică și la oxidare remarcabilă pentru a păstra transmisia fără reziduuri și depozite chiar și pe parcursul intervalelor de operare prelungite
  • Proprietăţi foarte bune la temperaturi scăzute, asigurând o pornire ușoară și performanţe bune la temperaturi scăzute
  • Reduce pierderile de putere și crește performanţa și eficienţa sistemelor de control hidraulice și convertizoarelor
  • Bunele proprietăţi antispumante asigură reducerea tendinţei de spumare care ar putea afecta proprietăţile de circulaţie și de lubrifiere ale uleiului
  • Modificatorii de frecare, corect dozaţi, asigură funcţionarea silenţioasă, lină (fără șocuri), păstrand eficienţa transmisiei
  • Datorită unor bune proprietăţi detergent-dispersante, se asigură menţinerea în suspensie a impurităţilor și se previne astfel formarea depunerilor
  • Compatibilitate foarte bună cu materialele de etanșare, astfel încât acestea să-și păstreze elasticitatea și să nu apară pierderi de fluid
Polytron UNITRAN ATF este un fluid pentru transmisii automate, formulat din uleiuri de bază de foarte bună calitate, solvent rafinate, uleiuri de bază hidrotratate, și un pachet avansat de aditivi Polytron MTC, special formulat. Uleiul este colorat în roșu. Polytron UNITRAN ATF este recomandat pentru utilizare în toate transmisiile automate ale automobilelor, microbuzelor, autobuzelor, camioanelor și a altor mașini unde se solicită ca fluidul să îndeplinească cerinţele specificaţiei DEXRON III H. Poate fi de asemenea utilizat pentru lubrifierea cutiilor de viteză semi-automate ale autoturismelor, autobuzelor, autocamioanelor și a altor vehicule comerciale, în transmisiile hidrodinamice, sisteme hidraulice de direcţie, diferenţiale, convertoare industriale de torsiune și alte echipamente de transmisie sau echipamente hidraulice pentru care manualul de operare mentionează aprobările și caracteristicile de utilizare.
  • GM DEXRON III H
  • Allison C4
  • MAN 339 Type V-1/Type Z-1
  • MB 236.5, MB 236.9
  • Catepillar TO-2
  • Volvo 97335
  • Ford MERCON
  • ZF TE-ML 02F/03D/04D/14A/17C
  • VOITH H55.6335.33
  • Sperry Vickers Hydraulic Pump
  • Denison, Renk, Sundstrand

Uleiuri pentru transmisii manuale

  • Uleiurile pentru transmisii manuale Polytron UNITRAN 75W-80 si 75W-90 datorita materiilor prime sintetice utilizate au o excelenta stabilitate la oxidare si o rezistenta crescuta a filmului la temperatura;
  • Excelenta rezistenta la oxidare previne, de asemenea, deteriorarea garniturilor datorita formarii depunerilor;
  • Asigura excelenta protectie a tuturor componentelor transmisiei;
  • Uleiurile au un interval larg de temperaturi de utilizare, asigura performante excelente chiar si la temperaturi de pana la minus 40°C;
  • Excelenta protectie anticoroziva si antirugina a tuturor componentelor cutiei de viteze ce asigura durabilitate angrenajelor;
  • Proprietatile excelente antiuzura si antifrecare la viteze si sarcini variate, ajuta la prevenirea defectiunilor premature;
  • Compatibilitatea foarte buna cu materialele de etansare, impiedica degradarea materialelor din care sunt confectionate garniturile si pierderile de lichid.
Uleiurile de transmisie pentru autovehicule Polytron UNITRAN 75W-80 si 75W-90 sunt formulate din uleiuri de baza speciale sintetice de cea mai buna calitate, si un pachet de aditivi cu sulf si fosfor, fara cenusa.
Uleiurile de transmisie pentru autovehicule Polytron UNITRAN 75W-80 si 75W-90 sunt destinate lubrifierii tuturor transmisiilor: hipoidale, conice si cu surub melc – roata melcata, autovehiculelor si in aplicatii industriale cand se lucreaza in conditii de sacini mari, socuri, si viteze de alunecare.
Aceste uleiuri sunt recomandate pentru transmisiile manuale, puntile spate si pentru diferentialele puternic incarcate pentru care se recomanda uleiuri cu nivel de performanta API GL-5 sau MT-1.
  • API GL-5/GL-4/MT-1
  • MAN 341 Type Z-2 ; 341 Type E-3 ; 342 Type M-3
  • Mack GO-J
  • ZF TE-ML 02B/05B/07A/08B/12L/16B/17B/21B
  • MIL-L 2105E
  • Renault Noa tehnica B0032/2 Anexa 3
  • SAE J 2360
  • Iveco lubrifierea osiilor
  • DAF lubrifierea osiilor