Unde se pot utiliza aditivii Polytron
Aditivul de ulei Polytron poate fi utilizat cu beneficii oriunde există frecare. Formula aproximativă pentru procentul de amestec este 10% în volum pentru motoare și 5% în volum pentru transmisii automate și aplicaţii similare. În anumite cazuri (atunci când este necesar un răspuns ultra-rapid) și pentru tratamentul iniţial, este recomandabil să se utilizeze 10% în volum. Câteva aplicaţii sunt:
Motoare cu ardere internă
Pe benzină, motorină, gaze naturale și propan. Un tratament durează până la 15.000 km. Aproximativ vorbind, un utilizator ar trebui să adauge un alt tratament la primul schimb de ulei sau după încă 15.000 km.
Atenţie!
În cazul în care aditivul de ulei Polytron se adaugă la un motor murdar, dispersanţii vor suspenda o mare parte din reziduurile din uleiul de motor, într-un timp foarte scurt după ce s-a adăugat Polytron. Acest ulei ar trebui să fie schimbat după 1.500-2.000 km, și trebuie să se adauge aditivul de ulei în proporţie de 10% din capacitatea carterului motorului. Vă rugăm să reţineţi că în realitate, contaminanţii au murdărit uleiul, nu aditivul Polytron. Acest produs special dezvoltat și unic a realizat de fapt un serviciu, pe care uleiul de motor standard nu a putut sa-l îndeplinească, eliberând astfel motorul de contaminanţi dăunători. În funcţie de distanţa parcursă, de tipul de motor și de deplasare, rezultatele tratamentului vor fi următoarele:
- Răspunsul vehiculului dă o senzaţie că acesta este „uşor” și „rapid”
- Creștere mai lină a turaţiei
- Eficienţă îmbunătăţită a arderii combustibilului
- Creșterea turaţiei la partea superioară
- Creșterea turaţiei la ralanti
- Motor mai silenţios și mai lin
- Răspuns în general îmbunătăţit al motorului și accelerare mai rapidă
- Pornire mai ușoară pe vreme rece, decât s-a realizat anterior
Transmisii manuale și automate
Se adaugă amestec pentru tratarea metalelor, 10% în volum. Un tratament ar trebui să dureze timp de 1-2 ani, sau în conformitate cu instrucţiunile de service pentru schimbarea uleiului de transmisie. Dacă uleiul de transmisie este schimbat, trebuie să se efectueze un alt tratament (10%) cu produsul nostru Polytron pentru tratarea metalelor.
Rezultatele tratamentului vor fi:
- Vitezele vor putea fi schimbate mai ușor
- Reducerea zgomotului și vibraţiilor mecanismului de transmisie
- Cuplare mai lină şi mai rapidă, prin menţinerea ansamblului supapei curat
- Mai puţină pierdere de cuplu în transmisie care se traduce într-o creștere a puterii reale a trenului de rulare
Diferenţiale, angrenaje și cutii de viteze
Raportul de amestec este de 10% Polytron pentru tratarea metalelor, în volum. Diferenţialele sunt supuse la căldură considerabilă și frecare datorită încărcărilor și solicitării angrenajelor hipoidale.
Rezultatele tratamentului vor fi:
- Reducerea temperaturilor de funcţionare
- Zgomot redus al diferenţialului (zgomotul angrenajului)
Atenţie:
Produsul Polytron pentru tratarea metalelor nu este destinat pentru angrenaje care s-au forfecat sau sunt pe punctul de a se bloca, decât dacă aceasta este din cauza supraîncălzirii și nu a dus încă la sudare.
Mecanisme de direcţie și servodirecţie
Raportul de amestec este de 10% Polytron pentru tratarea metalelor, în volum.
Rezultatele tratamentului vor fi:
- Manevre de direcţie mai ușoare
- Creșterea debitului pompei în unităţi de servodirecţie uzate sau murdare
Notă: Produsul nostru nu este destinat pentru repararea defecţiunilor mecanice.
Rulmenţii roţilor și articulaţii cardanice
Utilizaţi 50 ml Polytron pentru tratarea metalelor pe rulment sau articulaţie. Durata lor de viaţă optimă poate fi crescută cu rotaţie mai lină, prin reducerea căldurii și frecării.
Atenţie!
Nu este destinat pentru rulmenţii care sunt scobiţi sau gripaţi. Totuși, în anumite cazuri, adăugarea produsului nostru ar putea menţine funcţionarea acestora, pentru o perioadă scurtă, până când se poate face cu promptitudine înlocuirea.
Compresoare de aer condiţionat
Raportul de amestec este de 5% Polytron pentru tratarea metalelor, în volum, sau 50 ml/litru, oricare dintre aceste cantităţi este mai mică. Compresoarele de aer condiționat sunt o sursă imensă de consum de putere pe motoare. Înainte de adăugare, vă rugăm să consultaţi tehnicianul de service pentru asistenţă.
Rezultatele tratamentului vor fi:
- Creșterea de până la 10% a presiunii manometrice (PSIG)
- Scăderea a temperaturii cu peste 5°C
- Scăderea de până la 20% a consumului de curent
- Funcţionarea mai silenţioasă, mai lină, a compresorului
Atenţie!
Nu este destinat pentru a preveni problemele de pierdere a frecării, decât acolo unde lubrifierea fără etanşări provoacă scurgeri.
Turbo-încărcătoare
Utilizaţi aditivul pentru tratarea metalelor la un raport de amestecare de 5% în volum, la uleiul de motor (pentru tratamentul iniţial se recomandă 10%). Turbo-încărcătoarele au probleme mari cu turaţia ridicată. Lubrifianţii au tendinţa de a se oxida destul de repede.
Atunci când motorul este oprit în timp ce turbinele încă se învârt, scăderea presiunii uleiului tinde să lase lagărele (în special în zonele de presiune axială) izolate de fluxul de ulei, ceea ce duce la carbonizarea cantităţii mici de ulei rămase în jurul axului și lagărelor, lăsând reziduuri de carbon și de nămol. Acest lucru conduce la un transfer de căldură slab, o mai mare accelerare a uzurii la acele lagăre, din cauza acţiunii abrazive a reziduurilor.
Produsul nostru ajuta în situaţiile de contact uscat, metal pe metal, pentru perioade scurte de timp. Ca urmare, produsul nostru ar putea fi un beneficiu imens pentru turbo-încărcătoare.
Rezultatele tratamentului vor consta în:
- Reducerea căldurii cauzate de frecare
- Protecţia lagărelor axiale și principale
- Carbonizare și oxidare întârziată a lubrifiantului de bază
- Ajută la spargerea depozitelor de carbon, pe suprafeţele unde acest reziduu este deja evident
Atenţie!
În cazul unui motor foarte murdar, dispersia contaminanţilor ar putea provoca blocaj în filtre, piesele pentru ulei sau caneluri. Trebuie să aveţi grijă să monitorizaţi și să eliminaţi aceşti contaminanţi, pentru a nu-i mai avea în motor. Prin urmare, Polytron efectuează un „serviciu” suplimentar pentru turbo-încărcătorul dumneavoastră.
Motoare în doi timpi
Pentru a utiliza produsul nostru la motoare în doi timpi, trebuie să amestecaţi produsul pentru tratarea metalelor cu uleiul pe care îl veţi folosi, fie înainte de a amesteca uleiul și carburantul, sau prin adăugarea acestuia la rezervorul de ulei. Produsul pentru tratarea metalelor trebuie utilizat în proporţie de 10% (100 ml/litru de ulei). Carburantul ar trebui, de asemenea, tratat cu concentrat pentru carburanţi în proporţie de 1 ml/litru de carburant.
Motoare noi
Motoarele automobilelor noi tind în aceste zile să fie deja rodate și pot utiliza produse Polytron imediat, cu mare eficacitate. Totuşi, motoarele noi sau modificate trebuie să fie „rodate” pentru aproximativ 650-800 km înainte de a adăuga produse Polytron, deoarece aceste motoare au nevoie de o perioadă de acomodare care necesită frecare, căldură și uzură, pentru a permite aşezarea etanşărilor și erodarea asperităţilor mai mari.
Sisteme hidraulice
Produsul nostru pentru tratarea metalelor este complet compatibil cu toate lichidele hidraulice și ar trebui să fie utilizat la un raport de amestec de 5%. Acesta ar trebui să reducă considerabil frecarea și uzura în sistem și temperatura de funcţionare, motivul principal de preocupare în astfel de sisteme.
Recomandări generale de precauţie
A. Polytron a fost dezvoltat special pentru motoarele și mecanismele de înaltă performanţă de astăzi. Din acest motiv, am inclus în produsul nostru un pachet de substanţe chimice mai puternice, pentru presiuni extreme (EP). Astfel, am constatat că raportul nostru de amestec standard este de 10% în volum, adăugat la lubrifiantul tratat. În unele cazuri, ar putea fi necesară creșterea procentului de amestec până la 15%, în funcţie de condiţii. Dacă nu obţineţi rezultate satisfăcătoare, luaţi legatura cu reprezentantul Polytron pentru recomandări.
B. Aditivii, uleiurile si restul gamei de produse Polytron nu sunt un remediu universal pentru problemele mecanice. În unele cazuri, produsul nostru poate ajuta la reducerea nivelului de zgomot la suprafeţele zgâriate sau uzate, dar acest beneficiu nu poate fi garantat.
C. Produsul nostru poate fi adăugat în majoritatea lubrifianţilor pe bază de petrol, minerali și sintetici. Acesta nu este destinat pentru a fi adăugat la lubrifianţi pe bază de uleiuri vegetale sau grăsimi animale pentru nici un motiv, deoarece aceasta ar putea duce la creșterea uzurii.
D. În unele cazuri, adăugarea aditivului ar putea avea ca rezultat creșterea turaţiei la ralanti. Dacă se întâmplă aceasta, așteptaţi 500-700 km de conducere după ce aţi adăugat produsul, apoi reajustaţi turaţia de mers în gol la setarea recomandată de producător, pentru a maximiza economia de combustibil.
Suntem convinşi că veţi fi mulţumiţi de produsul nostru.