Lubrifianţii Polytron cresc fiabilitatea și elimină uzura echipamentului dumneavoastră. Chiar și în eventualitatea pierderii bruşte de ulei, Polytron protejeaza temporar motorul de deteriorări catastrofale.

Atunci când vă aflaţi pe mare sau pe un lac, ultimul lucru de care doriţi să vă faceţi griji este o problemă bruscă la motor. Dacă doriţi cele mai bune produse pentru ambarcaţiunea dumneavoastră nu puteţi greşi cu lubrifianţii Polytron.

Tratament pentru motor

Curăţă, lubrifiază și protejează

  • Conceput pentru motoare cu combustie internă, inclusiv în doi timpi
  • Reduce frecarea și uzura – optimizează performanţa motorului
  • Compatibil cu toate uleiurile minerale și sintetice
  • Nu duce la pierderea garanţiei – susţinut de asigurarea de răspundere civilă a produselor noastre
  • Complet pe bază de petrol
  • Nu conţine substanţe solide, Teflon™ sau alte elemente corozive
  • Formulat pentru a preveni coroziunea

Polytron pentru tratarea motoarelor este un produs unic pentru tratarea metalelor, 100% pur pe bază de petrol, care este compatibil cu toate uleiurile minerale și sintetice. Este conceput special pentru utilizare în toate motoarele Diesel, pe benzină și gaz petrolier lichefiat (GPL).

Polytron conţine antioxidanţi care măresc toleranţa uleiului de motor la temperaturi de funcţionare ridicate. Aceasta are ca rezultat o lubrifiere sporită pe o perioadă mai lungă de timp. Produsul este necoroziv și este compatibil cu toate metalele și etanșările motorului. Deoarece Polytron nu conţine lubrifianţi solizi, acesta nu produce nămolul specific altor produse.

Polytron ajută la întreruperea ciclului de căldură cauzată de frecare. Frecarea constantă poate provoca în cele din urmă defectarea motorului. Pe măsură ce temperatura uleiului de motor crește, acesta devine mai subţire și curge departe de sursa de căldură. Polytron este conceput pentru a asigura un strat de protecţie pe toate suprafeţele metalice din interiorul motorului. Acest strat protector asigură o protecţie constantă în special în timpul pornirilor la rece, atunci când uleiul de motor s-a depus la partea inferioară a băii.

  • Un motor mai silenţios și cu funcţionare mai lină, cu un răspuns mai ușor și mai rapid al acceleraţiei
  • O creștere a turaţiei la partea superioară
  • Scădere mai redusă a vitezei în timp ce urcaţi un deal, necesitând mai puţine schimbări ale treptelor de viteză
  • Pornire mai uşoară în sezonul rece, reducând uzura motoarelor
  • Eliberarea segmenţilor de piston care sunt îngheţaţi sau murdari de la reziduurile de hidrocarburi
  • Reducerea consumului de ulei
  • Contaminare mai redusă a uleiului şi protecţie sporită a uleiului, având ca rezultat reducerea duratelor de nefuncţionare
  • Maximizarea compresiei și puterii, remarcată în special în timpul remorcării sau urcării unui deal
  • Îmbunătăţirea eficienţei combustibilului
  • Reducerea reziduurilor de hidrocarburi, care permite o mișcare mai lină a pistoanelor
  • Reducere semnificativă a: fumului negru și alb, particulelor în suspensie în aer, noxe și alte gaze cu efect de seră
  • Polytron nu va repara uzura pre-existentă, dar ar putea ajuta la prelungirea duratei de viață a motorului
  • Atunci când utilizaţi Polytron pentru prima dată la mașini mai vechi sau utilaje cu o istorie a funcţionării necunoscută, este important să urmaţi instrucţiunile de „tratament iniţial” de pe eticheta produselor.
  • La efectuarea analizei uleiului, primele câteva probe după adăugarea Polytron pot prezenta valori ridicate. Acest fenomen este normal și se petrece ca urmare a acţiunii de curăţare a produsului. Analiza uleiului efectuată în continuare va indica reduceri substanţiale ale valorilor particulelor.
  • În timp ce Polytron poate fi adăugat la ulei în orice stare, abilităţile sale vor fi sporite atunci când este adăugat la ulei proaspăt, curat.
  • Trebuie să aveţi grijă să nu supraîncărcaţi motorul.
  • Adaosul de Polytron poate determina creșterea turaţiei de mers în gol, ca urmare a reducerii frecării. Reajustaţi turaţia de mers în gol la setarea recomandată de producătorul echipamentelor.
  • Turbo-încărcătoare – Polytron va reduce frecarea si căldura aferente turbo-încărcătoarelor și va preveni acumularea de carbon.
  • Polytron nu este un remediu universal pentru problemele mecanice. În unele cazuri, efectele de curăţare ale produsului Polytron pot expune probleme pre-existente, de exemplu etanșări sau garnituri deteriorate.
  • Polytron pentru tratarea motoarelor este compatibil cu orice tip de componente metalice și etanșări.

Tratament iniţial

  • Adăugaţi Polytron în proporţie de 10% din volumul băii, folosind uleiul existent. Rulaţi motorul aproximativ 1.200 km sau 8 ore înainte de efectuarea unui schimb de ulei și înlocuirea filtrului de ulei.

Tratamente ulterioare

  • Adăugaţi Polytron în proporţie de 10% din volumul băii, la fiecare schimb de ulei efectuat conform recomandărilor producătorului motorului.

Uleiuri de motor sintetice

Interval de schimb ulei 50.000 km

  • Stabilitate foarte mare la oxidare – protejează motorul de îngroșarea uleiului, temperaturi ridicate, depuneri de nămol și lacuri
  • Amelioratorul de indice de vîscozitate cu stabilitate mecanică din uleiurile fully sintetice multigrad protejează împotriva scăderii vîscozităţii în regimurile de lucru severe
  • Agenţii de curăţare-dispersanţi eficienţi menţin componentele motorului curate
  • Îmbunătăţirea consumului de carburant înseamnă o eficienţă mai ridicată a benzinei și motorinei
  • Agenţii anti-uzură, cum ar fi Polytron MTC elimină uzura lobilor camelor și a altor piese extrem de solicitate

Uleiurile de motor fully sintetice Polytron SAE 5W-30, 5W-40, 10W-40 şi 15W-40 sunt uleiuri de înaltă performanţă, concepute pentru a satisface cerinţele de garanţie cele mai recente ale producătorilor de automobile.

Uleiurile de motor Polytron sunt formulate special pentru a răspunde cerinţelor motoarelor cu capacitate cilindrică mică şi turaţie ridicată, cu consum eficient de combustibil, ale automobilelor autohtone și străine de astăzi. Aceste motoare au temperaturi de funcţionare mai ridicate și necesită un ulei de motor care asigură protecţie maximă împotriva deteriorării ca urmare a scăderii vîscozităţii, cât și din cauze termice. Datorită Polytron MTC, care este inclus în pachetul de aditiviintervalele de schimbare a uleiului se pot prelungi până la 50.000 km sau mai mult la automobilele care sunt încă în stare de funcţionare bună.

Uleiurile Polytron sunt amestec 100% sintetic de uleiuri de bază de cea mai înaltă calitate și aditivi speciali care conţin Polytron MTC, produs ce protejează împotriva oxidării la temperaturi ridicate, uzurii și deteriorării ca urmare a scăderii vîscozităţii. Acestea sunt întărite cu agenţi de curăţare-dispersanţi și inhibitori de rugină şi coroziune, pentru a păstra motoarele extrem de curate și fără nămol, lacuri şi rugină. Polytron MTC asigură o reducere considerabilă a frecării interne între piesele în mișcare ale motorului, ceea ce poate însemna o eficienţă îmbunătăţită a combustibilului, în plus faţă de eliminarea uzurii, comparativ cu alte produse cu același grad de vîscozitate.

  • Sunt recomandate pentru motoarele de înaltă performanţă autohtone și străine
  • Recomandate în special pentru motoare mici, de mare turaţie, inclusiv cele cu turbocompresor
  • Recomandate pentru autoturisme, autocamionete ușoare, motociclete și alte motoare pe benzină și motorină
  • Însoţite de Certificat de Conformitate RAR-OCP nr.4129
  • Depășesc clasificările ILSAC GF-5, API SN/SN-RC, SM/CF, CJ-4/SM și ACEA A5/B5, ACEA A3/B4, C3, DPF
  • Îndeplinesc cerinţele VW 502 00/505 00/505 01, VW 505 00/507 00, Porsche C30, BMW Longlife-04, MB 229.31/229.51, Renault RN0700/RN0710, Ford WSS-M2C-917-A, Fiat 9.55535-S2, GM-LL-A-025/B-025, Dexos2™

Uleiuri de motor semisintetice

Interval de schimb ulei 25.000 km

  • Îndeplinesc și depășesc cerinţele exigente de astăzi privind conservarea energiei
  • TBN – număr total de bază cu rezervă de alcalinitate pentru motoarele cu recircularea gazelor de evacuare (EGR)
  • Neutralizează efectiv acizii corozivi pentru a proteja lagărele și alte suprafeţe vitale ale motorului
  • Uleiurile de bază premium asigură performanţe excelente la temperaturi scăzute și o durată de serviciu foarte lungă
  • Pachetul de aditivi Polytron MTC adaugă multe alte caracteristici excelente cum ar fi eliminarea uzurii și componente ale motorului foarte curate

Uleiurile de motor semisintetice Polytron SAE 10W-40 și 15W-40 sunt un amestec de uleiuri de bază sintetice premium, și alţi aditivi selectaţi, formulate pentru a asigura performanţe excelente în toate aplicaţiile recomandate.

Uleiurile de motor semisintetice Polytron conţin un agent de curăţare-dispersant eficient, care menţine motoarele cu recircularea gazelor de evacuare (EGR) foarte curate. Acestea sunt îmbogăţite suplimentar cu inhibitori de oxidare şi coroziune, şi inhibitori de spumă, pentru a proteja părţile vitale ale motorului de gripare și uzură și pentru a proteja lagărele de coroziune. Datorită Polytron MTC, care este inclus în aceste uleiuri de motor, intervalele de schimbare a uleiului pot fi prelungite până la 25.000 km sau mai mult la motoarele care sunt în stare de funcţionare destul de bună.

  • Recomandate pentru autovehicule și motociclete unde producătorii specifică API SL/CF, API CI-4/SL și ACEA A3/B3, A3/B4, E7
  • Îndeplinesc cerinţele VW 501 01/505 00, MB 229.1, Fiat 9.55535-D2
  • Însoţite de Certificat de Conformitate RAR-OCP nr.4129
  • Recomandate pentru toate motoarele Diesel cu turbocompresor și recircularea gazelor de evacuare (EGR)
  • Recomandate pentru motoare Diesel de camioane folosite în transport, construcţii și agricultură
  • Îndeplinesc cerinţele Volvo VDS-4, MB 228.31, MTU Type 2.1, Renault Truck RLD-3, Deutz DQC III-05, Mack EO-O Premium Plus, Caterpillar ECF-3/ECF-2/ECF-1a, Detroit Diesel DDC 93K218, Cummins CES 20081