Destinate lubrifierii transmisiilor autovehiculelor si in aplicatii industriale cand se lucreaza in conditii de sacini mari si viteze de alunecare.

Uleiurile de transmisie pentru autovehicule Polytron UNITRAN sunt formulate din uleiuri de baza speciale sintetice de cea mai buna calitate, si un pachet de aditivi MTC, fiind destinate lubrifierii tuturor transmisiilor autovehiculelor si in aplicatii industriale cand se lucreaza in conditii de sacini mari, socuri, si viteze de alunecare.

Concentrat pentru tratarea metalelor

Proiectat să reziste la sarcini grele și presiuni extreme

  • Optimizează eficienţa trenului de rulare
  • Schimbare mai uşoară a treptelor de viteză – reduce vibraţiile mecanismului de transmisie
  • Reduce frecarea și căldura
  • Aditiv pentru presiuni extreme (EP) brevetat
  • Nu duce la pierderea garanţiei – susţinut de asigurarea de răspundere civilă a produselor noastre
  • Contribuie la creșterea economiei de combustibil
  • Putere de ieșire îmbunătăţită – mai puţină pierdere de cuplu de torsiune
  • Compatibil cu toate componentele metalice și etanșările
  • Compatibil cu toate uleiurile de transmisie pentru angrenaje, minerale și sintetice și lichidele hidraulice sau fluidele sub presiune

Polytron pentru tratarea metalelor asigură protecţia optimă pentru mecanisme de transmisie industriale, diferenţiale şi sisteme hidraulice în care sunt prezente presiuni extreme, sarcini grele și temperaturi de funcţionare ridicate. Polytron este formulat pentru a oferi protecţia optimă într-o gamă largă de aplicaţii industriale, inclusiv diferenţiale, mecanisme de transmisie și sisteme hidraulice.

Polytron conţine un pachet de agenţi anticorozivi, agenţi de curăţare multifuncţionali şi antioxidanţi combinaţi cu atenţie, și lubrifiantul Polytron pentru presiuni extreme brevetat, conceput pentru a atenua problemele aferente echipamentelor exploatate la temperaturi de funcţionare ridicate și frecare extremă.

Multe dintre piesele în mișcare și suprafeţele metalice aflate în mecanismele de transmisie, diferenţiale și aplicaţii hidraulice sunt supuse la căldură considerabilă și frecare, cauzate de sarcinile grele. Atât testele efectuate de Polytron, cât și feedback-ul primit de la clienţi au arătat că Polytron scade temperaturile uleiurilor din interior, în aceste aplicaţii, cu până la 20ºC.

Antioxidanţii utilizaţi în Polytron au fost selectați în mod special pentru a îmbunătăţi protecţia uleiurilor şi lichidelor utilizate în aplicaţiile industriale. Produsul formează o peliculă protectoare prin aderarea la suprafeţele metalice, crescând semnificativ toleranţa la căldură și presiuni extreme. Aditivul pentru presiuni extreme lucrează pentru a reduce frecarea, în timp ce agentul de curăţare multifuncţional reduce acumularea de nămol care se formează pe măsură ce uleiul se deteriorează și îmbătrâneşte.

Polytron este compatibil cu toate uleiurile hidraulice. În aplicaţiile hidraulice căldura și presiunile extreme pot determina dilatarea metalului și creșterea nivelului de frecare și uzură. Lubrifiantul EP Polytron brevetat va reduce presiunile de lucru extreme care sunt prezente în multe aplicaţii hidraulice, reducând temperaturile și crescând în mod semnificativ durata de funcţionare a echipamentelor dumneavoastră hidraulice.

Polytron este compatibil cu toate unităţile de servodirecţie și utilizarea sa va avea ca rezultat o comandă mai ușoară a direcţiei. Agentul de curăţare multifuncţional va curăţa pompele murdare, îmbunătăţind curgerea uleiului și crescând durata de funcţionare a unităţii de servodirecţie.

Polytron poate fi folosit atât la transmisiile manuale, cât și la cele automate, pentru a controla căldura, care este un factor important în defectarea mecanismului de transmisie. Discurile de ambreiaj necesită frecare pentru a funcţiona eficient, iar frecarea, la rândul său, generează cantităţi mari de căldură. Discurile de ambreiaj pot fi realizate dintr-o varietate de materiale, cum ar fi Kevlar și Phedic și rășini siliconice.

Adaosul de Polytron nu va provoca alunecare, deoarece produsul nu afectează integritatea acestor materiale. Polytron va reduce nivelul de căldură în interiorul carcasei ambreiajului și va prelungi durata de viaţă a lichidului de ambreiaj.

Polytron este deosebit de benefic atunci cand este adăugat la butucii mecanismelor planetare, cum ar fi cele întâlnite la mașinile agricole. Polytron reduce temperaturile de funcţionare și protejează împotriva prafului.

În industria navală, coroziunea și colmatarea sunt probleme majore. Aditivul anticoroziv din produsul Polytron asigură protecţie împotriva coroziunii, în timp ce agenţii de curăţare din produs previn acumularea de nămol.

  • Mecanismele de transmisie ar trebui să fie supuse operaţiunilor de întreţinere înainte de a fi tratate cu Polytron.
  • Tratamentele iniţiale cu Polytron pot duce la formarea de sedimente și depozite excesive. Acest fenomen este normal, ca urmare a acţiunii de curăţare a agenţilor de curăţare și se va rezolva după cel mult trei tratamente. Acest aspect ar trebui să fie luat în considerare atunci când se efectuează analiza uleiului, întrucât rezultatele iniţiale ar putea indica valori mai mari.
  • Polytron este compatibil pentru utilizare în toate tipurile de diferenţiale, inclusiv diferenţialele autoblocante și Posi-Trac, și este compatibil cu lichidele Mercon și Dexron.
  • Nu supraîncărcaţi mecanismele de transmisie, diferenţialele, cutiile de viteze intermediare sau rezervoarele de servodirecţie.
  • Polytron nu este compatibil cu lichidele de frână și nu trebuie să fie adăugat niciodată la cilindrii principali ai sistemului de frânare. Trebuie remarcat faptul că unele sisteme de ambreiaj hidraulice folosesc lichid de frână și nu ulei hidraulic. Polytron nu trebuie să fie adăugat la aceste sisteme. Dacă nu sunteţi siguri, consultaţi departamentul tehnic al Polytron.
  • Polytron NU este adecvat pentru utilizare în unele ambreiaje umede.
  • Consultaţi departamentul tehnic al Polytron.
  • Polytron este necoroziv și nu afectează etanșările sau garniturile. Este un tratament pentru metale și tratează numai suprafeţele metalice. Acesta nu va repara etanșările deteriorate sau garniturile care sunt deja întărite și crăpate.
  • Polytron nu este destinat pentru angrenaje care s-au forfecat sau sunt pe punctul de a se bloca, decât dacă aceasta este din cauza supraîncălzirii și nu a dus încă la sudare.
  • Polytron nu este un remediu universal pentru toate problemele mecanice pre-existente. În unele cazuri, efectele de curăţare pot expune probleme pre-existente, de exemplu etanșări sau garnituri deteriorate.

Tratament iniţial

  • Adăugaţi Polytron în proporţie de 10% din volumul rezervorului tratat. Verificaţi uleiul sau lichidul hidraulic după 15 ore de funcţionare sau 1.500 km și schimbaţi-l, dacă este necesar.

Tratamente ulterioare

  • Adăugaţi Polytron în proporţie de 10% din volumul rezervorului tratat, la fiecare schimb de ulei efectuat conform recomandărilor producătorului echipamentului.

Ulei pentru transmisii automate

  • Fluidul pentru transmisii automate UNITRAN ATF asigură protecţie superioară a transmisiilor automate la uzură și antifrecare la viteze și sarcini variate, ajută la prevenirea defecţiunilor premature
  • Stabilitate termică și la oxidare remarcabilă pentru a păstra transmisia fără reziduuri și depozite chiar și pe parcursul intervalelor de operare prelungite
  • Proprietăţi foarte bune la temperaturi scăzute, asigurând o pornire ușoară și performanţe bune la temperaturi scăzute
  • Reduce pierderile de putere și crește performanţa și eficienţa sistemelor de control hidraulice și convertizoarelor
  • Bunele proprietăţi antispumante asigură reducerea tendinţei de spumare care ar putea afecta proprietăţile de circulaţie și de lubrifiere ale uleiului
  • Modificatorii de frecare, corect dozaţi, asigură funcţionarea silenţioasă, lină (fără șocuri), păstrand eficienţa transmisiei
  • Datorită unor bune proprietăţi detergent-dispersante, se asigură menţinerea în suspensie a impurităţilor și se previne astfel formarea depunerilor
  • Compatibilitate foarte bună cu materialele de etanșare, astfel încât acestea să-și păstreze elasticitatea și să nu apară pierderi de fluid

Polytron UNITRAN ATF este un fluid pentru transmisii automate, formulat din uleiuri de bază de foarte bună calitate, solvent rafinate, uleiuri de bază hidrotratate, și un pachet avansat de aditivi Polytron MTC, special formulat. Uleiul este colorat în roșu.

Polytron UNITRAN ATF este recomandat pentru utilizare în toate transmisiile automate ale automobilelor, microbuzelor, autobuzelor, camioanelor și a altor mașini unde se solicită ca fluidul să îndeplinească cerinţele specificaţiei DEXRON III H.

Poate fi de asemenea utilizat pentru lubrifierea cutiilor de viteză semi-automate ale autoturismelor, autobuzelor, autocamioanelor și a altor vehicule comerciale, în transmisiile hidrodinamice, sisteme hidraulice de direcţie, diferenţiale, convertoare industriale de torsiune și alte echipamente de transmisie sau echipamente hidraulice pentru care manualul de operare mentionează aprobările și caracteristicile de utilizare.

  • GM DEXRON III H
  • Allison C4
  • MAN 339 Type V-1/Type Z-1
  • MB 236.5, MB 236.9
  • Catepillar TO-2
  • Volvo 97335
  • Ford MERCON
  • ZF TE-ML 02F/03D/04D/14A/17C
  • VOITH H55.6335.33
  • Sperry Vickers Hydraulic Pump
  • Denison, Renk, Sundstrand

Uleiuri pentru transmisii manuale

  • Uleiurile pentru transmisii manuale Polytron UNITRAN 75W-80 si 75W-90 datorita materiilor prime sintetice utilizate au o excelenta stabilitate la oxidare si o rezistenta crescuta a filmului la temperatura;
  • Excelenta rezistenta la oxidare previne, de asemenea, deteriorarea garniturilor datorita formarii depunerilor;
  • Asigura excelenta protectie a tuturor componentelor transmisiei;
  • Uleiurile au un interval larg de temperaturi de utilizare, asigura performante excelente chiar si la temperaturi de pana la minus 40°C;
  • Excelenta protectie anticoroziva si antirugina a tuturor componentelor cutiei de viteze ce asigura durabilitate angrenajelor;
  • Proprietatile excelente antiuzura si antifrecare la viteze si sarcini variate, ajuta la prevenirea defectiunilor premature;
  • Compatibilitatea foarte buna cu materialele de etansare, impiedica degradarea materialelor din care sunt confectionate garniturile si pierderile de lichid.
Uleiurile de transmisie pentru autovehicule Polytron UNITRAN 75W-80 si 75W-90 sunt formulate din uleiuri de baza speciale sintetice de cea mai buna calitate, si un pachet de aditivi cu sulf si fosfor, fara cenusa.
 
Uleiurile de transmisie pentru autovehicule Polytron UNITRAN 75W-80 si 75W-90 sunt destinate lubrifierii tuturor transmisiilor: hipoidale, conice si cu surub melc – roata melcata, autovehiculelor si in aplicatii industriale cand se lucreaza in conditii de sacini mari, socuri, si viteze de alunecare.
 
Aceste uleiuri sunt recomandate pentru transmisiile manuale, puntile spate si pentru diferentialele puternic incarcate pentru care se recomanda uleiuri cu nivel de performanta API GL-5 sau MT-1.
  • API GL-5/GL-4/MT-1
  • MAN 341 Type Z-2 ; 341 Type E-3 ; 342 Type M-3
  • Mack GO-J
  • ZF TE-ML 02B/05B/07A/08B/12L/16B/17B/21B
  • MIL-L 2105E
  • Renault Noa tehnica B0032/2 Anexa 3
  • SAE J 2360
  • Iveco lubrifierea osiilor
  • DAF lubrifierea osiilor